Oh happy day! :D

Yes, det är precis vad det är! Förutom då kanske att vi fick reda på idag att vi inte kommer behöva en av de böckerna jag köpt till denna kursen, för att vi kommer få det viktiga ur den på papper av Bibi. Onödigt inköp?? Oh yes! Men men, får väl försöka sälja den till nån bättre behövande. ;)
Well, ni kanske är nyfikna på hur min dag varit?? (oavsett vad ni svarar så kommer ändå svaret här; )
Började med sovmorgon till 8 ungefär, duschade, hade långfrukost och pratade med mormor och morfar och sen stack jag till Knutpunkten (och jag hittade helt själv, dvs utan gps eller fråga om vägen eller nåt sånt) där jag träffade Anna. Köpte lite frukost på Espresso House och satte oss sen i biblioteksparken för utefrukost. Trevligt! Vid 1 var det dags för vår första föreläsning. Var väl runt 25 pers i klassen och Bibi ("läraren") verkade helschysst! Så kändes super! Var iofs 3timmarsföreläsning, men fick paus var 45e minut ;) Efter föreläsningen gick Anna och jag till H&M där jag köpte ny höstjacka, "halsduk", paraply och en ögonskuggapalett jag letat efter aslänge! Därefter gick vi till Ebbas Café där vi åt varsin baguette och delade en mega-kärleksmums. Blev även ett besök på biblioteket med innan jag gick hem. Så nu ikväll blir det troligen tvmys och sen sova tidigt. Och vet ni va?? Jag är ledig imorgon OCH på torsdag! Och den enda hemuppgiften är att läsa två sidor av August Strindberg. AWESOME!

Kommentera här: