Pubrunda

Nu har jag kommit hem igen. Har sprungit fram och tillbaka som en jojo idag känns det som.. Började dagen vid Kärnan ju, och sen var det skola 13-15 och då var det bara lite allmän info om själva lärarutbildningen och sen fika. Nu ikväll var det "svenska" på schemat, så vi i grupp 11 samlades vid skolan kl 17.10 där vi klädde ut oss och skrev en dikt till dem i Novischeriet. Gick sen luciatåg genom stan och sjöng för full hals! Vid villan sjöng vi för "domarna" och läste vår dikt och sen var det dags för pubrunda. Var verkligen jätteroligt! Började på Lila Helvetet och sen stack vi till Monky. Vid 9 gick vi till Kärnan där vi fick varsin baguette och juice. Blev lite sång där med och sen stack jag hem. De andra är ute till 1 eller nåt, men jag var så (ÄR så) trött, så ska snart sova tänkte jag. :P Imorgon är jag ledig fram till 1, så blir slappdag och vid halv 12 ska jag fika med Anna. Fick våra scheman idag för några veckor framåt. Hälften av den tiden är det 4 dagars skolvecka och den andra hälften är det 2 dagars skolvecka. Kan man ju stå ut med... eller?? ;)
Nä, nu ska jag ta och bädda ner mig. God natt!!

Kommentera här: