Snabbvisit

Och så var man hemma igen...
Körde till Mellby igår efter att ha fikat med Danh, Vanja, Clara och Andreas. Tänkte gått runt och letat jobb i Halmstad, Mellby och Laholm, men det blev bara eurostop i Halmstad. Frågade runt i nästan  var enda affär där innan det blev dags att fixa naglarna på Euronail. Blev verkligen supernöjd med naglarna. Och han som jobbade där trodde på fullaste allvar att jag jobbade som modell! :O  Men tyvärr fick jag inget napp i affärerna (även om nagelkillen sa att han kunde öppna en klädaffär där jag kunde jobba, haha!).
Istället ringde Christina när jag var på väg till Halmstad och frågade om jag ville vicka på förskolan några veckor framöver. Självklart tackade jag ja! :D
Efter jobbsökning och nagelfix körde jag hem till Marina. Så roligt att träffa henne igen! Och vilken mysig liten lägenhet hon och hennes kille hade!
När jag kom tillbaka till Mellby körde jag en sväng om Maxi (köpa tandborste) och McDonalds (köpa mat) innan jag körde tillbaka till stugan för att mysa ner mig i soffan och mumsa i mig hamburgare och pommes..
Men så sa de på nyheterna att det skulle komma in ett snöoväder över Halland och att det var klass 2 varning (vad nu det betyder..?) på vädret. Ringer pappa och undrar om det är bäst att åka hem och ta Laholm och Mellby en annan dag. Han säger det är lugnt, så jag bestämmer mig för att stanna i alla fall.  Efter Halv åtta hos mig velar jag fram och tillbaka om hur jag ska göra, och till sist bestämmer jag mig för att åka hem. Så istället för att gå runt och leta jobb idag också, så har jag nu istället ringt vikariepolen i Älmhult och fixat in mig där och så har jag ringt CC angående min lön jag inte fått..
Innan jag fortsätter att bocka av på min oändligt långa att-göra-lista ska jag äta frukost. Rostat bröd. Mums! <3
Och så ska jag börja testa nån detox jag köpte igår. :P
Så mitt i allt detta känns det ändå ganska okej. Jag kommer nog klara det här även om det känns ganska tungt bitvis..

"God knows I tried,
So please stop ask for more"

Kommentera här: