Syskonhelg

Igår åkte mamma och pappa tillsammans med Roger och Madde, till vår stuga för en liten week-end tillsammans. Vet inte riktigt vad de ska göra. Bara att de skulle på någon teater igår och idag hade pappa och Roger planerat nåt hemligt för mamma och Madde så det blir en överraskningsdag för dem.
Så därför blir det en syskonhelg för min, Fridas och Isaks del.
Inledde helgen med tacos, wii och Stefan & Krister-film igårkväll med Isak.
När vi skulle gå och lägga oss frågade Isak om han fick sova hos mig. Så på grund av att jag svarade ja och att hundarna sov inne på mitt rum också, så fick jag inte så mycket sömn inatt... Isak har sparkats, Kitty har snarkat och jag var för pigg för att sova... Ingen bra kombination. xD
Så inatt ska jag sova själv! Inga undantag! (Förutom för hundarna.... men kanske lyckas smuggla in Kitty på Fridas rum eller nåt? (Snälla Frida, läs inte detta förrän imorgon! xD ) )
Idag blir det lite av varje. Snart dags för frukost och sen hade jag tänkt fixa lite och baka. Tror det får bli Andreas äppelkaka och kärleksmums. :)

Kommentera här: