Hemlös

Då var man hemlös då... Men vi tar det från början:
Var hos Maria Montazami igår med Emelie, Emelie, Paulina och Gabriella. Var verkligen superskoj!
Var där ungefär en timme och då hann vi med att prata med henne, äta ostbågar, hälsa på hennes barn, ta en massa kort och ha allmänt skoj!:D Hon är verkligen så mysig i verkligheten som hon verkar vara på tv.
Efter det åkte vi och shoppade och sen avslutade vi kvällen på Aroma.
När jag ringde min värdfamilj för att de skulle hämta mig (som vi bestämt) fick jag reda på att jag inte fick komma "hem" den kvällen, utan var tvungen att bjuda in mig själv hos Emelie. Därför sov jag hos Emelie natten till idag och när jag ringde min värdfamilj idag på morgonen som de bad mig om igårkväll, så fick jag reda på att jag inte alls fick komma tillbaka dit. Inte ens för att jobba sista dagen där. Utan jag skulle bara "ta mina saker och sticka".
Så istället för att jobba idag, så åkte jag, Emelie, Paulina och Daniel till ett out let ungefär en timme härifrån. Var verkligen super skoj! Köpte bland annat en ny plånbok. Lycka!
När vi kom tillbaka till Santa Monica körde vi och hämtade mina saker och just nu sitter jag i Paulinas rum och har precis organiserat om mina väskor! Tack Emelie och Paulina som låter mig sova hos er nu när jag är "hemlös"! <3 Det är verkligen guld värt!

Nästa inlägg kommer bli hemifrån, men innan det blir det åka taxi (för första gången!) och sen flygresa i ca 15 timmar!
See ya! :D

Kommentera här: