Akuten och Fridas student.

Helgen förra helgen var super! Började med att vi var inne i Växjö och tittade på alla som ska på bal och tog en massa kort på Frida och hennes kompisar. När Frida kom hem på lördagen körde vi till Mellby och bara var. Badade lite, spelade lite kort, snackade lite och sen gick vi och la oss. På söndagen körde mamma, pappa och jag en sväng till Maxi, sen vid halv 12 kom Frida och Marcus och vid 1 kom Robin också. Blev en heldag på stranden med dem och Karolina och OJ vad jag brände mig ;P första gången på jag vet inte hur länge. Var på stranden till 5-tiden då vi gick tillbaka till stugan och fixade oss inför kvällen. Vid 8 kom Sara, Bosse och Sara också och vi åt på en pizzeria i Laholm. Usch så otrevliga de var där! :O Men men.. vi blev mätta iaf. Och när vi ätit klart gick vi till kulturfestivalen där vi satt och snacka lite, köpte lite heliumballonger och sen lyssnade på Daniel Adams-Ray. :D Träffade också några kompisar från Maxi som jag inte träffat på länge. Efter "konserten" körde vi hem för alla var trötta, utom jag, Robin och Karolina, så vi gick en runda innan vi gick och la oss.
I måndags gick vi en sväng till stranden igen innan det var dags för hemfärd. När vi skulle hem klämde mamma fingret, så ist för att köra direkt hem fick det bli en sväng till akuten i Halmstad. Var där 5 timmar innan vi äntligen kunde äta middag, så blev en sväng till McD.
Veckan har varit allmänt rörig känns det som.. Därför detta inlägget inte kommer upp förrän nu, även om jag började skriva det i tisdags.. Haha!
Har jobbat och städat om vart annat. I och med att mamma skadade sig, så kunde hon inte göra så mycket inför Fridas student, utan jag fick rycka in. Och igår var det studentfest. Frida och hennes klass rusade ut vid 13.00 och sen körde Frida och jag en sväng till Virestad innan vi landade på logen hemma där det börjat komma lite folk. Var trevligt, men riktigt kallt och lite regnigt, så flyttade in efter maten. Blev lite tipsrunda, tårta och snack. :) Men oj så trött jag var, så gick och la mig redan vid 10, 11 tiden.. Var helt slut! :O
Nu blir det kvällsmat; planka ;)

Kommentera här: