I am not a robot.

Just det!
Är ingen jäkla robot utan drömmar och känslor. Och hade jag varit det hade jag varit en smart, rosa robot som en dag tagit över allt!
Men nej, jag är ingen robot.
Vet äntligen vad jag vill bli och kommer verkligen satsa stenhårt på det. Vill lyckas, kommer lyckas!
Varför ska vissa personer ha så svårt för att fatta att jag också kan drömma, hoppas, längta och ha ambitioner?
Om ni inte tror på mig och mina drömmar; Shut the fuck up! Jag vill inte höra! Får tillräckligt med kritik från mig själv.
Visst, jag bjuder på mig själv och skämtar ganska mycket om mig själv, men bara för det betyder det inte att jag bara kommer kunna bli en blond, blåst bimbo.
Driver med mig själv för att dölja att jag inte tycker att jag duger, räcker till. Där. Nu vet ni. Fan.
Är så trött på att alltid få höra "du är så, du gör så, du gillar detta, så har du alltid gjort.." GAAAAAHH! Jag vill spy på de orden för det är vad jag alltid fått höra! Känns som att alla vet exakt vem jag är, vad jag tänker - förutom jag. Vet knappt vem jag är längre.

Det är dags för en nystart. Ny stad, nya ansikten, ny vardag, nya rutiner. Allt nytt.

Blev iaf riiktigt glad igårkväll när jag pratade med Amra om detta. Hon var den första "icke-familjemedlem" på jag vet inte hur länge, som sagt orden "jag tror på dig." Betyder massor! Tack för att du finns Amra! <3

"Have you heard the news today
I'm leaving town"

Kommentera här: