Skitdag?

Har varit en halvknas dag idag. Började med ett besök på ungdomsmottagningen. Det sista besöket där nu. Känns lite halvläskigt, men bra. :) Efter det cyklade jag till apoteket och fixade hostmedicin och sen en sväng till turistbyrån för att hämta broschyrer om vad man borde se och göra i Helsingborg. Efter detta tänkte jag gå på lunchgympa på Friskis, men var bara med en halvtimme, sen var jag helt slutkörd, så har troligen nån form av virus i mig. Inte najs. Så istället för att gympa, så cyklade jag och handlade först på Oj! och sen på grönsaksmarknaden. Hade sån otur idag med. Först vid UM så funkade inte extralåset till cykeln, sen när jag skulle cykla från Oj! och marknaden så trillade kassen på pakethållaren av när jag cyklade över vägen. Som tur väl var så var det en snäll kille som plockade upp kassen åt mig, så jag slapp krabba med cykeln. :) Tack, vem du nu är! När jag sen skulle möblera om påsarna så gick grönsakspåsen sönder, så fick lägga ner hälften i kassen från Oj! och hälften i väskan, och när jag sen skulle stänga väskan igen såg jag att dragkedjadraget trillat av. Dessutom så började min träningskasse gå sönder med. Så därför så spenderade jag resten av dagen inomhus för att inte råka ut för nåt värre.. Haha!
Aja, ingen skada skedd.
Resten av dagen har spenderats vid datorn, med plugg, mat och dusch. Mysdag. Har även bestämt mig idag för att åka hem på lördag eller söndag. Måste fixa lite saker. :)
Nån mer som börjat titta på de filmerna som går på 4an varje dag mellan 17-19 förresten?? Lite äldre, men riktigt mysiga filmer att ha på i bakgrunden när man gör annat och kika lite på emellanåt. Rekomederar dessa! :)
Nu blir det att fixa fram nåt ätbart innan halv 8 hos mig. Kram på er!

Kommentera här: