Märker du hur fort det går?

God morgon världen!
Precis ätit lite frukost och tittat på gårdagens Big Brother. Firade Isak med pappas sida av släkten igårkväll, så kändes lite taskigt att sätta sig och titta på det då. Ikväll blir det kalas med mammas släkt. :)
Har varit nere i en liten dipp nu några dagar, men hände en grej igårkväll som gjorde att jag kom en liten bit uppåt iaf. :) Mer säger jag inte än. Får vänta och se vad som händer först. ;)
Dagen idag kommer bestå av plugg och så ska jag troligen ut och hjälpa pappa plantera lite granar (tror jag det är). Kommer bli skoj, för har aldrig gjort det på riktigt. Fick bara testa en gång i nian eller när det var, men då var det bara ett träd, så tycker knappt det räknas. ;P
Vad har hänt sen sist då?
Förra helgen körde vi upp till Molkom med Frida. Hyrde en stuga och hade det allmänt mysigt! Var inne i Filipstad en dag, Karlstad en dag (gosh vad mycket fina kläder man hittade där då! :D ) och sista "riktiga dagen" där var Frida, Isak och jag ute och red en sväng med henne vi hyrde av. Jätteroligt! Eller ja, hela helgen var jättebra! Vilken underbar familj jag har! :D Men hade någon som inte känner oss spenderat några dagar med oss hade de ju inte trott vi vart riktigt kloka.. ;) Haha, men roligt har vi iaf! Älskar er! <3
Nu i veckan så var jag i Mellby tisdag till onsdag och sen på onsdagen var vi på begravning.
Sen har det nog inte hänt så mycket mer denna veckan..
Nahepp, nu kallar böckerna. Dags att plugga lite innan jag ska skypa med Vanja vid 12. :D <3
Ciao!

"If you'd ask me how I'm doing,
I would say I'm doing just fine.
I would lie and say that you're not on my mind"

Kommentera här: