Hemmafix

Packat nästan allt nu. Bara lite småfix kvar innan jag kör.
Har varit en ganska lugn dag. Började med att duscha; tar nästan 5 timmar för håret att torka nu med rastaflätorna! ;o
Sen har jag packat och städat lite hela dagen. Tänkte att jag gör det lite snyggt nu tills de andra kommer hem, så blir de nog glada. Hoppas jag x)
Och nu i eftermiddag när det var klart så har jag slöat lite framför tvn och datorn. Sökt lite jobb och info om olika utbildningar. (Nej jag tänker inte byta utbildning, men kanske kan plugga en och annan kurs vid sidan om?) Tittade på URs dokumentär innan om ensamkommande flyktingbarn och kom på att inom något sånt skulle jag nog vilja arbeta. Hittade en och annan kurs om detta så ska ringa Malmö Högskola imorgon och snacka lite tänkte jag. :) Wish me luck!
Nu ska jag packa ner de sista sakerna sen sticker jag hem till Mellby!

Ciao! <3

Kommentera här: