Nu är det kalas!

Sitter och känner mig allmänt handikappad, för kan inte göra något alls just nu. Har målat naglarna och innan det duschat, så sitter och väntar på att hår och naglar ska torka. :P
Var ett tag sen jag bloggade, men har en "giltig" ursäkt för det; har inte haft nåt internet i stugan den senaste veckan, så har varit lite segt.. -.-
I helgen är jag hemma och hälsar på.
I fredags körde Melissa och jag hem från Mellby och jag var i princip bara hemma och vände. Körde ut en sväng till Langes och hittade ett par supersnygga svarta byxor! Efter det hem och lämna kassen och byta ut väskan mot träningsväskan och köra vidare mot Älmhult för att gymma med Nisse. Asså shit vad kul det var! Har nog aldrig haft så roligt när jag tränat tidigare. Måste definitivt göras om! :D
Igår var mamma och jag med fika i skogen till pappa (och så klart till oss med). Mamma hade varit gullig och köpt hem semlor till oss. På eftermiddagen var vi i Älmhult och tittade på revyn Stolligheter där Andreas är med. Den var riktigt bra! Men var sista föreställningen igår. När den var slut körde vi Isak till Sofie och medan pappa och hennes pappa var i skogen så fick vi lite kaffe. :P
På kvällen sen var det lite Melodifestivalmys med mamma och pappa.
I eftermiddag ska vi till Grimslöv och fira morfar som fyller år imorgon! Kommer bli skoj! Innan dess tänkte jag köra en sväng till Danh och gratta honom för han fyller ju år idag.
Och så fyller Hanna år imorgon med, så är många födelsedagsbarn att gratta nu :P
Så ett stooort GRATTIS till er!! <3
Nahe, nu har nagellacket torkat, så back to business!

Kommentera här: