Söndag.

Började dagen med en promenad med mamma. Gick med fika till pappa i skogen, så dagens frukost har bestått av en saffransbulle (eller vad de heter).
När vi kom tillbaka så tog mamma och jag med oss allt papper från igår och från julafton och gjorde ett litet bål uppe vid vedhögen. Så nu blev vi av med den stoooora säcken med papper som stått ute på altanen i evigheter. ;P
Idag ska jag nog plocka ner mina julsaker på Fridas och mitt rum. Vet ju inte när jag kommer hem näst, så säkrast att plocka ner det nu. :P Sen när jag plockat undan det så tänkte jag packa, äta och sen köra till Mellby. :) Första föreläsningen imorgon!
Igår firade vi mig förresten, med släkten på mammas sida. Så fick en cupcakebok av Andreas, Ingela och Leya, pajformer och en sån grej man kan ha oljor på och ett ljus under av Kjell och Iris, en potatispress och en karaff av mormor och morfar, ljus, servetter och en ljushållare av Sofie och pengar av Ansi och hennes familj. När vi firade mig med pappas sida av släkten så fick jag två brödformar, en halsduk, vantar och nagellack av mina fastrar och deras familjer, pengar av farmor och farfar och av Ingrid, Sixten och Lars och ett presentkort av Bengt och Maggan och Ida och hennes familj.
Tack så jättemycket!! <3
Nehepp, kanske dags att ta sig i kragen och börja plocka undan då...??
Hej så länge!

Kommentera här: