Egenvalt skrivprojekt.

Hej på er!
Nu var det ett tag sen sist igen.. Inte okej asså.
Ska försöka bättra mig! Men har knappt känts som att det funnits nåt att skriva om. xP
 
Idag var jag, mamma, pappa och Isak på Väla iaf. Började på IKEA, sen blev det en sväng inne på själva Väla med och så åt vi på Restaurangtorget. Jag åt thai och de andra grekiskt. 
För min del inhandlades bara ett nytt minneskort till kameran, skärmskydd till mobilen, handsprit med mangodoft och massa godis! :P Och så köpte jag varsin gräddbulle till oss med på Gräddbullerian, så det ska vi mumsa på nu ikväll.
När vi var klara på Väla körde mamma och pappa (och ja, Isak med så klart.. xD ) mig till Ängelholm där jag träffade Christian.
Ett år sen vi träffades sist. Var verkligen jätteroligt att träffa honom! Gick en sväng på stan och så fikade vi på Espressohouse. :)
 
Nu ikväll har det varit gaska slappt. Eller ja, har ju pluggat, men tycker det är roligt det jag pluggar, så tycker inte det är så betungande. :P Ser mer fram emot att plugga nu för har börjat skriva på det egenvalda skrivprojektet som kommer avsluta skrivarkursen. Gick bättre än jag trodde att komma igång, så just nu bara snurrar det i huvudet av idéer och annat bråte.. xD Har iaf tänkt göra det så svårt som möjligt, så har valt att skriva om kärlek. Får se hur det går. Fick ju ganska bra kritik på förra kärleks-texten jag skrev, så får hoppas jag kanske lärt mig lite iaf.
Men tänkte ta kväll nu och titta på allsången med familjen nu, så får bli en heldag skrivande imorgon istället. Hoppas bara det går lika lätt då så det inte är en sån dag det bara är totalt stopp i huvudet. x)
Men men.. nu kallar tvn! Och gräddbullarna! ;)
 
Ciao! <3

Kommentera här: