Let me hold you one last time

Hej på er!
Så sjukt fort tiden går! :o
Redan slutet av juli. Och det är bara en dryg månad kvar tills det är dags att börja plugga i Halmstad igen! :o Och om bara ett par veckor är skrivarkursen på Gotland slut. "/ Känns både skönt att vara lite "helledig" och trist att kursen redan är slut, för det har varit jätteroligt!
Tror däremot inte att jag kommer hinna klart med projektet, så kommer skicka in den som en novell till skolan för bedömning och sedan skriva klart den efter kursens slut. Eller nåt. :P
Och nu är det inte ens en månad tills jag och Tesse sticker till Egypten! Wiiho! Kommer bli så otroligt skoj! :D
Så igår var jag på apoteket och köpte laktostabletter till resan. Ska testa en ny sort som man bara behöver ta en tablett en gång om dagen så kan man äta laktosmat hela dagen, så behöver jag inte ta en tablett för varje gång jag ska äta något med laktos. Hoppas de funkar. :)
Idag var Isak, Sofie, Frida och jag i Laholm en sväng. Jag lämnade in ansökan om att vara med i vikariepoolen, vi var inne i bokhandeln, Tyglust och sen var vi inne på KnutJöns och köpte fika till ikväll. Och på hemvägen köpte vi med oss pizza från Hawaii som vi åt här hemma med mamma och pappa.
Efter maten la jag mig och solade lite mer än en timme och nu blir det plugg för hela slanten. :)
Har kommit en bra bit på slutprojektet, så tänkte vila lite med det idag, så istället blir det tråk-görat med romananalyserna. Har två kvar att skriva och de ska vara inne senast söndag kl 24.00. Skönt att ha det klart sen.
Så nu ska jag logga ut och göra klart dem tänkte jag. :P
 

”Den hon litade på,
Han sänkte sin blick
Och hon såg hur han vände och gick.”

 

Ciao! <3

Kommentera här: