Be true to yourself and follow your heart

Hej på er!
Har haft en riktig mysdag idag. Vaknade vid 8 och körde in till Laholm runt 9. Var med Frida på um, lämnade tillbaka lite böcker på bibblan, handlade mat och sen när vi kom hem åt vi pizzabitarna som blev över igår. Efter maten solade vi lite, men blev bara 10 minuter eller nåt för min del och av de 10 minuterna var solen i moln typ 8... xD Inte så bra tajmat kanske.. Efter det duschade jag och fixade mig lite och vid halv 3 körde jag Frida till Maxi. Hennes första jobbedag för denna sommaren idag och jag skulle hämta mina glasögon som äntligen var färdiga. Skulle vart färdiga redan i början av förra veckan, men när jag var där innan idag hade de inte ens börjat på dem! :O Men men.. nu har jag hämtat dem iaf.
Och på vägen hem hamna jag bakom massa tivolilastbilar och såg att de redan börjat packa upp på gräsplätten där de brukar vara. Snart är det midsommar! ;P
Kommer bli en riktigt bra midsommar i år tror jag!
Nepp, dags att skriva klart relationsuppgiften nu kanske och sen börja på att läsa en av de tre böckerna som ska läsas i sommar?? :)

Ciao!

Kommentera här: