But are you happy?

Go kväll på er!
Nu är Frida och jag tillbaka i stugan igen. Ska vara här till efter midsommar nu. :)
I helgen var det Isaks konfirmation, så idag var det högmässa i Häradsbäck. När vi kom hem packade vi och åt lite innan vi (senare än planerat) satte oss i bilen för att köra till Mellby. Stannade till på Maxi för att köpa en blomma till Nisse. Körde vidare till Nisse för att hälsa på och titta på hans nya lägenhet och ge honom "inflyttningsblomman". Så fin lägenhet han fått tag i! Längtar tills han ska ha sin inflyttningsfest. Kommer bli så grymt skoj! ;D
Efter det körde vi hem igen för att lämna lite saker jag råkat få med av misstag och sen körde vi äntligen till Mellby. Stannade bara till hos Gia för att lämna tillbaka Simons armband som han glömde hos oss igår.
När vi väl kom till Laholm köpte vi med pizza som vi åt i stugan sen. Så gott! :P
Packade upp, jag städade ur mitt skrivbord och sen satte jag mig för att skriva lite. Kom en liten bit, sen tog det stopp. Får fortsätta imorgon när jag är lite piggare. :P Helt slut efter helgen!
Nu ikväll blir det filmmys med Frida och Melissa och så ska jag försöka leta fram nåt vettigt att ha på bröllopet på torsdag. Om inte annat får jag väl köpa nåt inne i Halmstad på tisdag när jag ska träffa Robin. Det ordnar sig alltid på nåt vis. :)
God natt på er!

Ciao!

Kommentera här: