Tänk om livet varit en film..

God kväll!
Sitter och slöar framför datorn. Vet inte, men är så otroligt seg idag. :s
Blev iaf bjuden på middag hos farmor och farfar och sen runt halvtvåtiden så körde jag ut till mormor och morfar för att tvätta bilen och hjälpa dem föra över lite kort till en cdskiva. Mormor och jag gick in för att fixa korten medan morfar målade klart de brädorna han målade på när jag kom dit. Sen när morfar kom in så sa han att han tvättat bilen åt mig. Så gulligt! Tack! <3 Fikade lite med och pratade och sen var det dags att köra hem igen för jag skulle ju fixa kvällsmaten idag.. oups!
Efter Isak och jag fixat undan efter kvällsmaten så landade jag här framför datorn och blev så otroligt trött.. vet inte varför. Tänker väl för mycket I guess..
Tänk så mycket lättare det varit om livet varit en kärleksfilm. Då hade man vetat att oavsett vad man gör så kommer det bli ett lyckligt slut och killen man gillar kommer springa efter en och så pussas man på stranden i solnedgången och lever lyckliga i alla sina dar. Snipp snapp snut så var sagan slut. xD Hahahahaha!
Satt och tittade lite jobb på platsbanken nu med förresten. Hittade ett som lät lite spännande. Som sportsinstructor på ett hotell i Spanien.. Låter väl inte helt fel? ;) Men vill inte åka själv isf tror jag.. Får se om jag hittar nån att söka tillsammans med. Nån som är intresserad? Hör av er isf!
Over and out!

Kommentera här: