SOMMARLOOV! :D

Nu har jag äntligen fått sommarlov! :D
Lämnade in hemtentan idag och vid 10 hade vi vårt projekt. Gick bra, även om det bara kom 4 barn och tanken var att det skulle vara runt 10.. Men men. Gick som sagt bra och jag har lov, så tänker inte klaga. :P
När jag kom hem stannade jag till hos mormor och morfar för att hämta Mellis, men blev bjuden på mat och sen ville de spela lite kort innan jag stack hem, så jag har haft en bra start på lovet!
Men vad ska man göra nu?? Detta jag längtat till hur länge som helst känns det som, och så har jag inget att göra.. Vill hinna med så mycket i sommar, men ändå inget att göra just idag.. Är ju egentligen bugg ikväll, men eftersom min fot fortfarande inte är helt 100 så gör jag nog bäst i att hoppa det idag. Istället tänkte jag bädda ner mig i soffan och börja läsa Irland farväl, fortsättningen till Gracelin O'Malley. Är supernyfiken på hur det kommer gå. Har ju redan läst den första boken två gånger, men aldrig 2an och 3an, så är spännande ju!
Men samtidigt så känns det som att jag vill börja skriva igen, men vet inte om vad. Vet att folk vill att jag ska skriva en fortsättning till Petra, men vet inte själv vad som skulle kunna hända henne nu, så får vänta lite med det. :P Har ju skojat om det innan att jag inte tänker skriva nån fortsättning förrän jag är gift o har barn, så det lär ju dröja ett ganska bra tag till isf... Haha!
Men nej. Jag vill skriva om nåt annat. Nåt nytt. Men känns inte som att jag har nåt vettigt att skriva om som folk skulle vilja läsa. Får vänta och se helt enkelt. :P Under tiden försöker jag komma på nåt skoj man kan göra i sommar. :P Har iaf bestämt mig för att jag ska till Helsingborg nån gång i sommar, och så ska jag självklart ut och paddla nån gång till. Så mycket mer har jag inte kommit på. Men oj så skoj det kommer bli om detta blir av och man hittar någon/några att göra det tillsammans med! :)
Aja, det kommer bli en bra sommar iaf! Det känner jag på mig! ;)

Ciao!

"I'm standin' on the bridge
I'm waitin' in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening but there's no sound

Isn't anyone tryin' to find me?
Won't somebody come take me home?
It's a damn cold night
I'm tryin' to figure out this life
Won't you take me by the hand?
Take me somewhere new
I don't know who you are
But I'm, I'm with you
I'm with you"

Kommentera här: