Gott o blandat.

Vaknade omänskligt tidigt idag! Kl 05.00 ringde klockan och klockan 05.40 styrdes kosan mot Mellby. Lämnade bara av sakerna, gick en runda med Mellis och sen körde jag till stationen i Laholm och tog tåget till Helsingborg.
Var på Citykliniken och gjorde ett ultraljud och fick en apparat som ska mäta ekg eller nåt från idag till på fredag, så har en massa sladdar nu överallt känns det som. Haha! xD
Var iaf spännande att se sitt eget hjärta. Det gör man ju inte varje dag precis. Blev t o m inkallad en halvtimme innan min tid. Fast läkaren satt i möte visade det sig sen, så jag fick ändå vänta de 30 minuterna inne på rummet. Men inte mig emot. Somnade nästan direkt och vaknade med ett ryck efter 20 ungefär av att någon smällde i en dörr.  Så kan det gå.
När jag sen kom hem gick Mellis och jag till Irene och vi gjorde våra dörrkransar. Blev superfina! (Om man nu får säga så om nåt man gjort själv?? ;) ) Kan ladda upp en bild imorgon eller nåt när de är helt klara. Har lite krimskrams kvar att sätta i.
Men men, det får bli imorgon. Nu blir det tvmys / betala lite räkningar innan det är dags att sova. ;P
God natt!
 
Ciao! <3
 
"Jag vill inte va nåt tidsfördriv.
Det kanske bara är en lek för dig
Men det här
Det här är mitt liv."

Kommentera här: