You try to be proud of who you are.

Var visst ett tag sen jag skev nåt här.. Måste bli bättre på det hära, men är så galet mycket just nu så vet knappt vart jag ska ta vägen. "/
Helgen har iaf varit jättebra!
I fredags kom mamma, pappa, Isak och Melissa hit och jag var på tacomys hos Amanda och  sov över. Var jätteskoj! Tack tjejer! :D
Igår när jag kom hem igen åkte jag med mamma, pappa och Isak till Maxi och shoppade lite. När vi kom hem fortsatte de att fixa här i stugan och jag pluggade. Har verkligen panik över plugget just nu! Inte okej alltså.
På kvällen sen tittade vi på körslaget och sen en film vi lånat av några grannar. Inte så bra, men men, nu har vi sett den iaf.
Efter frukosten idag körde de hem igen iaf, så nu är det lika tyst här som vanligt. Känns alltid så ensamt precis efter det att någon åkt hem och man blir ensam igen. x) Men men, det går ju över.
Resten av dagen blir det tvätt tvätt tvätt och maaaaaassaaa plugg! Har några texter kvar att läsa inför RETen och har inte tvättat på snart tre veckor för att det varit så dåligt väder hela tiden..
Men innan jag fortsätter läsa får det allt bli lite middag.
 
Ciao! <3

Kommentera här: