Your silence says it all.

Hej pà er!
Har varit en fòrvànandsvàrt lugn dag. Och lyckades faktiskt fà med lilltjejen ut till parken fòr att leka dàr. Var en del "varfòr?" fòrst, men nàr vi vàl kom dit sà lekte vi brandmàn nàstan en timme innan hon ville gà hem igen.
Fick àven en 1,5 timmes rast nàr lilltjejen var nere hos nonni och lekte med dem och sen vid 4-tiden sà gick hon ner till dem igen. 
Sà under min lediga tid har jag làst och helt kopplat bort allt vad packning, hejdàn och skolstart heter. Skònt faktiskt!
Men nàr klockan bòrjade nàrma sig 5 och min hm fortfarande inte kommit hem sà bòrjade jag undra lite vart hon tagit vàgen. Nàstan precis nàr jag tànkt det sà fick jag ett sms av henne att hon var dàr nere med och att hon trillat och skadat foten idag sà hon kan knappt gà. 
Men trots det hade hon varit gullig och handlat hem det jag vill ha med mig hem àt mig sà att jag skulle slippa. <3
Nu àr hon iaf nere hos nonni och sitter med is òver vristen och jag hoppas det blir bàttre snart!
Hoppas àven Rhiannon blir bàttre snart. Smsade henne och fràgade om hon ville ses idag, men hon màr tydligen inte tipptopp, sà kommer antagligen inte hinna tràffas mer nu innan jag sticker hem. Synd! "/
Fàr bli en annan gàng helt enkelt nàr jag kommer och hàlsar pà hàr eller nàr hon kommer till Sverige. :)
 
Ciao! <3
 

Kommentera här: