Vilodag?

Gokväll!
Kan börja med att säga att förra veckan slutade på topp! (Förutom att jag blev lite dålig på söndagkvällen)
Jag fick ju hänga med mamma och pappa på julkonsert i söndags kväll. Var Kalle Moraeus, Orsa spelmän och Sanna Nielsen. Vilken bra kombo och jisses vad bra de var! :) Så tusen tack till mamma och pappa för att jag fick hänga med! :) <3

Idag hade jag tänkt ha en "vilodag", typ sovmorgon och sen ligga i soffan hela dagen och se på film och läsa. Eller nåt i den stilen.
Blev ju inte precis så nä. Började iofs med sovmorgon till 9 (!!) och så långfrukost på det. Men trots det har jag hunnit med förvånandsvärt mycket! Har tvättat, städat, börjat packa, bäddat rent, pluggat, varit en sväng i Halmstad, varit hos min teamledare, handlat och nu på kvällen lite nagelfix och dusch.
Måste tipsa er om Twilfit med. De har fått in så galet snygga, bekväma och sexiga underkläder just nu! Till en helt okej peng! Så blev en del välbehövliga fynd idag. :)

Och nu ska jag sova. Sista dagen i skolan imorgon innan jag kan ta jullov. ÄNTLIGEN!!
Så godnatt! <3

Kommentera här: