See who I am

Go kväll!
Sitter på bussen på väg hem nu. Hade sen dag i skolan idag och stack hem till Linus efter det.
Brukar egentligen inte gilla sena dagar i skolan, men idag var det faktiskt helt okej att inte börja förrän 3.. Då hade jag ju några timmar till att skriva på min text. Men blev inte så mycket skrivet.. Mest lite redigerande. Och så klart tänkande. Svårt att få ett bra flyt i tankarna när jag egentligen inte vet nåt om det jag skriver om. Men vet iaf hur jag vill att det ska gå och vad som ska hända, enda problemet är hur man ska få ner det på papper så det låter trovärdigt..
Men men.. får låta texten vila nu till nästa vecka. Kommer varken hinna skriva imorgon eller i helgen. Men tror det är rätt bra med lite pauser för att hinna komma på nya briljanta idéer. ;)

God natt på er!

Ciao! <3

Kommentera här: