En tre dagars lång skrattfest

Ja, hur bra låter det inte med en sån. Men är faktiskt precis vad jag, Nisse och Vanja haft nu uppe i Stockholm. Även om vårt tåg blev inställt så kom vi fram i hyfsat vettig tid så allt skoj kunde börja! :)
Kom även på under resans gång att jag aldrig skulle kunna flytta till Stockholm, eller någon annan stor stad, för då hade jag ju blivit hemlös på direkten. Hade ju aldrig lyckats hitta hem! xS
När folk frågar hur vi haft det och vad vi gjort är ”skrattat” det första jag kommit att tänka på. För har i princip skrattat konstant från morgon till kväll. Vilka härliga vänner jag har! Love ya!
Men förutom bara skrattat har vi även shoppat en del, ätit massa god mat, varit på Naturhistoriska (som f.ö. var mycket mindre än vad jag kom ihåg), sett på film på Cosmonova (eller vad det hette), träffat Micke, ”festat”, varit på skogskyrkogården, o.s.v, o.s.v…
Är som sagt riktigt glad att jag har så fina vänner och jag hoppas verkligen vi kan göra om detta någon gång snart! :D
 
"We will still be
friends forever"! <3
 
Ciao! <3

Kommentera här: