What if...

Oj nu var det längesen jag skrev igen ja.. Går lite i vågor.
Har varit hemma hos mamma och pappa över jul och nyår. Mysigt!
Kom hem till Mellby i söndags och nu är det fullt fokus på hemtentan vi skriver två och två. Och så lite träning på det. Måste komma igång och träna nu om jag ska lyckas nå mitt mål att gå ner 15 (eller iaf 10, minst) till sommaren. Ska fixa årskort på friskis ikväll. Skoj att gå på olika pass så tror det passar mig bättre än gym som jag gått på det senaste året.
Och så ska jag ringa och boka en tid med en psykolog för har fortfarande massa mardrömmar och vill veta varför jag har det hela tiden. Okej om man har det någon gång ibland, men 9 månader (!!) med bara en massa mardrömmar natt efter natt tar faktiskt på krafterna eftersom man aldrig sover riktigt gott så man är utvilad sen när man vaknar igen. Har ingen aning om det ens är en psykolog jag borde snacka med, men gör en chansning. Måste ju börja någonstans.


Ciao! <3


"Hur långt man än har kommit,
är det alltid längre kvar"

Kommentera här: