I used to think that I was better alone

Har som sagt varit en làng dag idag, men àven en vàldigt sval dag. Sà skònt! 
I vanliga fall har vi alla dòrrar till balkongerna och alla fònster òppna och runt middagstid stànger vi dem fòr att istàllet starta airconditionern, men idag var det sà kallt att jag t o m fick stànga nàstan allt bara fòr att behàlla en behaglig temperatur hàr inne. Skònt med en sàn dag.
Var 24 grader nàr jag vaknade och som mest var det uppe pà 33 nu ikvàll (i vanliga fall nàrmare eller t o m òver 40 neràt kvàllen..)
 
Och igàr gick jag in i vecka fem, vilket innebàr att nàr denna vecka àr slut àr jag mer àn halvvàgs igenom denna resa. Kànns konstigt, bra, stressande, spànnande och framfòrallt fòrvànande att det gàtt sà fort. 
 
Har bestàmt mig nu med hur jag ska gòra till hòsten. Blir skola, arabiskakurs, tràning, teater och sà klart AFAM (Aktiviteter fòr alla - Mellbystrand). Kànns bra faktiskt! Synd bara att det inte verkar kunna finnas nàgon tid òver fòr jobb, men isf har jag ju àndà vikariepoolen (ska "uppdatera" min intresseanmàlan till làg-, mellan- och hògstadiet ocksà. Tror det bara varit fòr fòrskola och fritids innan, sà om jag uppdaterar det sà kanske de ringer iaf lite oftare.)
Nu ska jag snart àta tror jag, och senare ikvàll blir det skype med familjen eftersom min hd inte kunde vara med under skypen igàr. Sà fàr bli en liten "bonusskype" denna vecka. :P
 
Ciao! <3
 

Kommentera här: