Ingen mår så bra som jag

Godmorgon! Uppe hyfsat tidigt även om jag egentligen är ledig och har sovmorgon. Tänkte försöka göra klart tentan nu på morgonen innan jag ska till banken för ett möte. (Vuxenpoäng?) Så kan jag i princip ta sommarlov sen. Hade ju egentligen tänkt göra det sista på tentan igårkväll efter skolan, men blev inte riktigt så. Var borta hos m&m för att kolla så deras blommor hade tillräckligt med vatten och så. När jag skulle gå därifrån såg jag att Evald kommit hit så stannade och snackade med honom istället för att gå direkt hem. Resulterade i en nästan tre timmar lång pratstund med vin och choklad. Men inte mig emot! :)
Har knappt träffat honom i år, så tyckte det var lite viktigare än tentan som inte behöver vara inne förrän söndag nästa vecka, så tror jag ska hinna med en sista check av den innan det iaf. ^^,
Nu blir det frukost! Ha det så fint idag!
Ciao! <3

Kommentera här: