Besök

Hej hopp!
Sitter och har rast på vfun nu. Lite lagom seg nu. Men men, bara några timmar kvar sen ska jag till min teamledare för att hämta några fler kataloger. Sen när jag kommer hem blir det att superdupersnabbt julstäda stugan och pynta innan jag sticker till kören.
Var lite extra jobbigt att lämna sängen idag eftersom det var lite ruskväder ute och så hörde man mormor och morfar ligga och snarka ute i vardagsrummet. Hade så gärna sovit vidare jag också! Men det får bli till helgen istället.
Har iaf varit roligt att ha dem på besök! Blev en del kortspel, massa god mat och god fika och så klart trevligt sällskap, så det var toppen! Tack för besöket och allt annat också för den delen!
Nu ska jag slumra vidare innan det är dags att gå ut och leka med barnen igen.

Ciao! <3

Kommentera här: