Perfekt höstväder

Var nyss nere en sväng på stranden. Havet står fortfarande högt, men med tanke på hur högt det tydligen var under stormen har det sjunkit tillbaka rätt rejält. Var faktiskt förvånansvärt skönt att gå nere på stranden, trots hårda vindar och en avsevärt smalare strand så gick det vägen bara man har mössa och vindtät jacka. Enda nackdelen isf var väl precis när man kommer över sanddynerna och all sand blåser i ögonen på en. Men förutom det var det underbart. Och så maffigt havet ser ut nu när det blåser så mycket. -Wow! Försökte ta kort, men inga av de korten kan mäta sig med att verkligen vara där. Underbart!
I morse när jag var nere. Nu när jag var nere. Sanddynerna. Havet. "Vår gång" till havet.
Nu ska jag fortsätta läsa i min bok "Född en blå dag" av Daniel Tammet. Kommer kanske bild senare. Får se om jag kommer ihåg det. Hur som helst är den rysligt bra!
Ciao! ♡

Kommentera här: