Marry me, baby

Godmorgon!
Undrar lite vad jag håller på med; vaknar tidigt och åker in till skolan istället för att ta sovmorgon och ligga ute i solen.. Är egentligen inget idag som har med själva kursen att göra, men känner att jag vill inte ha nån komplettering heller så detta kändes ändå som det bästa valet. Solen kommer väl fram fler gånger hoppas jag. :p
Och som vanligt så har jag inte fått nån färg, även om jag faktiskt solat några timmar i helgen. Bara en massa fräknar på nosen. Haha!
När jag kommer hem idag blir det att tvätta undan det sista och så göra smörgåstårta och baka cupcakes till imorgon när jag får finbesök. Tänkte ta med några cupcakes till jobbet med och bjuda dem på för de är så snälla. :)
Om jag kommer ihåg så kommer recept och bild nån dag snart.

Ciao! <3

Kommentera här: