Cause all of me loves all of you

Gokväll!
Alexander har stuckit till stan för ett möte, så jag tänkte hoppa in i duschen, och sen läsa lite ( spännande i boken!) och sen se något avsnitt av Drop dead diva eller kanske Orange is the new black. Får se vad jag känner för.
Har varit en rätt lugn dag idag med, men har iaf "kört in" lite ved, sopat av lite i ena ladugården och så har vi handlat. Så nu har jag saker till att kunna baka lite bullar, göra en creme fraichetårta och lite annat gott! Är man "hemmafru" så är man. ;)
Var förresten med idag och tittade till kossorna som går ute och såg till att de har allt de behöver. Vem hade kunnat tänka sig mig inne i en kohage, med massa kossor bara någon meter ifrån mig? Känner att jag lyckats göra några framsteg på koss-stadiet iaf. 
 
Ciao! <3
 

Kommentera här: