It's impossible to hide from yourself.

Har precis sagt hejdå till Alexander som ska på ett möte till nu ikväll.
I morse när han var på möte passade jag på att åka med in till stan och handla på Maxi. Tror jag slog nåt slags världsrekord i att handla minst antal saker under längst tid, eller nåt.. xD När vi kom hem igen åskade det och regnade det, och eftersom det nästan var middagsdags bestämde vi oss för att laga middag att bjuda hans föräldrar på. Så det serverades mormors mango chutney-kycklinglåda och till efterrätt åt vi den frysta cremefraichetårtan jag gjorde igår. Blev faktiskt rätt gott, om jag får säga det själv.
Men nu blir det mys framför tvn en stund innan jag ska lägga mig. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills Alexander kommer hem eller om jag somnar som sist han var på möte... :P
 
Och just det. Igår fick jag vara med ute i ladugården några timmar på eftermiddagen. Fick bland annat lära mig maskinerna som används för att mata kossorna och så fick jag prova att köra en bobcat. Det allra roligaste med den var ju helt klart att snurra runt. :) 
Och jag är lite stolt över mig själv att jag vågade gå där inne hos kossorna, jag fegade bara ur en gång och det var när jag var helt själv där i ladugården. Jag ska nog lyckas bli av med min ko-skräck ändå! ;)
 
xoxo!
 

Kommentera här: