Hårfix

Äntligen är jag hos Åsa för att fixa till mitt hår! Det har varit så trist jättelänge nu, så det känns bra!

Blev lite dåligt uppdaterat förra veckan. Jag hade fullt upp att åka skidor och umgås med familjen, så får väl skylla det på det. :p

Blider från veckan kommer nog lite senare. Måste bara dubbelkolla med alla så det är okej att lägga ut det.
Speakin' of.. tycker det är riktigt respektlöst att lägga ut bilder på andra utan att fråga dem om lov.
Därför frågar jag alltid alla på bilden/bilderna innan jag lägger ut något. Säger de att det är ok så lägger jag ut det, men säger de nej så förblir bilderna privata och hamnar inte på nätet. Simple as that!
Och detta förväntar jag mig att även andra gör när det gäller bilder på mig. Punkt. :)
Nu ska jag mumsa i mig kakan och teet jag fick nu medan färgen sätter sig.

Ciao! <3

Kommentera här: