Hemma

 
Så var man alltså hemma igen. Veckan har gått alldeles för fort! Men så rolig den varit! Sett en massa nytt, gjort roliga saker tillsammans, så ja, det har varit en riktigt bra vecka!
Kändes lite konstigt att behöva säga hejdå till mannen min och åka hem, hade så gärna stannat längre! Och så bestämde jag mig för idag att när jag är klar med utbildningen nästa sommar så ska jag flytta till ön. Så det så! Ska se till att få ett jobb där. :)
Kommer lite bilder imorgon, orkade inte lägga in dem i datorn idag när jag kom hem.
Mamma, pappa och Isak var och hämtade mig i Oskarshamn och när vi kom hem åt vi och så visade jag lite bilder från veckan som gått innan mamma och pappa körde till stugan. Spelade lite gitarr när de kört och innan vi la oss såg Isak och jag på Johan Glans. Måste erkänna att han faktiskt är riktigt bra..!
Nu är det dags att försöka sova, så godnatt!
 
xoxo

Kommentera här: