Varmt.

Shit så varmt det är! Vill i princip bara gå i ide eller nåt tills snön kommer.. Jag klarar verkligen inte av värme, och speciellt inte när kylan inte funkar på luftluften.
Började iaf dagen med 2 timmars jobb. Lite lagom mjukstart efter "semestern". ;) Sen efter en andra frukost bar det av in till Halmstad för lite volontärarbete. Känns bra att börja komma in i lite sommarvardag igen. När det var klart och jag kommit hem igen stekte jag lite broccoli som jag tog med ner till stranden och åt tillsammans med mamma och pappa. Badade lite, men var en manet i vattnet så sen ville inte jag i mer. Somnade i solen och när jag vaknade igen gick vi hem. Så typiskt att det ska vara maneter i vattnet när det är så varmt ute! Det är säkert det de ser fram emot under hela året, bara för ren jäkelskap; "tänk till sommaren, de varmaste dagarna simmar vi in till strandkanten och skrämmer iväg folk från vattnet, så roligt det kommer bli!" Eller nåt..

Ciao! <3

Kommentera här: