I dreamed I was missing, you were so scared.

Goddagens!
Kom på nu vad jag drömde inatt. Drömde att jag nästan dog. I en bilkrasch. Var jätteäckligt, och jag grät mig igenom hela drömmen tror jag. Men när jag väl vaknade hade jag inte gråtit på riktigt iaf. Men hur som helst var det en riktigt äcklig dröm.
 
Är lite lagom seg idag. Var uppe på Maxi nyss och fixade lite grejer, har gjort klart det absolut sista småfixet till imorgon, så nu är det bara att traggla in det jag ska säga som är kvar.
Känner mig lugnt panikslagen inför imorgon. Hoppas jag kommer klara det! Men samtidigt som det känns som att det klarar jag lätt, så kommer ändå tvivlet krypande. Men får bara bita ihop. En dag kvar, sen får jag sommarlov!
Så idag varvas plugget med städ. Har fått i uppdrag att damma och putsa fönstren till i helgen, och eftersom jag inte hann med det igår så får det alltså bli idag. För jag kommer inte hinna/orka de kommande dagarna.. xD
Iaf skönt att det regnar idag, alltid något :)
Och så har jag förresten äntligen ordnat klipptid! Har tänkt låta håret växa ut igen och få tillbaka min egen hårfärg, men så blev jag så sjukt sugen igår på att klippa av det och färga det brunt.... Får se hur det slutar, är en vecka kvar tills jag måste bestämt mig. Blir lite "lyxvecka" då; både frisör och spa. ;)
 
Nä, nu måste jag ta tag i städandet så det blir klart någon gång! 
 
Ciao! <3

Kommentera här: