Godmorgon världen

Godmorgon!
När jag vaknade idag och tittade ut trodde jag klockan var typ 9, 10 eller nåt. Men näpp, klockan var 6.52. Skönt att jag lyckats komma tillbaka till att sova lite mer normallänge. :)
Har mamma, pappa, Isak o Mellis på besök o de sover fortfarande, så lär väl bli att jag får ligga o dra mig ett tag till för att inte väcka dem.

Under tiden de sover kan väl jag passa på att visa lite bilder från igår.




Får väl visa två av denna veckans "konstverk" med.
Och just det! Igår hade jag min första gitarrlektion. Så roligt det var! Men aj vad det kändes i mina stackars fingertoppar! Men roligt var det iaf, så när jag kom hem satte jag mig med gitarren igen. Kan spela Idas sommarvisa, nästan helt utan avbrott! Tycker jag var rätt bra efter bara en gång. :)



Ser ni vad den vita lilla krabaten ska föreställa? :)

Och i veckan fick jag äntligen mina böcker jag beställt. Vill bara börja läsa dem allihop nu på en gång!


Ciao! <3

Kommentera här: