Gotlandssemester

Sådär, då var "veckan" på Gotland bokad! Det enda som är kvar att fixa är tågbiljetter, men det fixar jag nån dag när jag ändå är på stationen. Men boende och färja är åtminstone bokat nu. 
Fast denna gång ska jag inte vara i Visbyområdet, utan nu blir det Fårösund. :)
Och lyckades självklart boka in när det är Almedalsveckan fick jag reda på när jag ringde vandrarhemmet jag ska bo på. Men inte mig emot; visst det kommer va rejält med folk, men det var ju ändå rätt trevligt förra året när vi hann va där en dag när det var iaf, så får se, kanske tar jag bussen ner till Visby nån dag med när jag är där? Fast det blir nog bara om det är tradigt väder. Annars är väl planen att ta en tur till Fårö en dag, blå lagunen en dag och sen bara ta det lugnt och göra det jag känner för. 
Åååååh vad jag längtar! Men som alltid när jag bokar något sånt här så får jag världens resepanik när jag trycker ner knappen boka och det verkligen står där svart på vitt att jag faktiskt ska iväg. Fast, jag har ju redan klarat av Gotland själv en gång, så varför skulle jag inte göra det igen? :)
 
xoxo

Kommentera här: