It only takes one love to open up the sky

Nu har jag äntligen kommit igång med min muntliga redovisning jag ska ha nästa onsdag. Eller ja, i alla fall det skriftliga underlaget. Men känns väl inte sådär jättebra det jag knåpat ihop, känns lite för spretigt, så imorgon när jag sätter mig med det igen så lär jag väl ändra på det mesta är jag rädd. Plus att jag måste knåpa ihop mitt manus. Har äntligen fått en idé av hur jag ska gestalta mitt eget lärande och min lärprocess, men det kanske också hinner ändras en del tills det väl är dags.
Kan ju säga att planen just nu involverar drama och gitarr, en mormor, ett barnbarn och så klart en rockkarriär, och att det utspelar sig 2069. Och jag har världens gulligaste vän som ställer upp och spelar mot mig om det blir såhär jag väljer att gestalta det.
Kan för övrigt meddela att det är 9 dagar kvar till sommarlov, 34 dagar kvar till min semester och 7 månader till julafton.
Har man tråkigt så har man.
Även om jag faktiskt hunnit med lite idag sen jag kom hem till stugan igen. Har varit en sväng på Maxi och handlat till helgen när familjen kommer hit, planterat en massa blommor och nu ska jag ut och plantera mina bönor innan jag ska bort på kvällsmat på campingen.
 
Ciao! <3

Kommentera här: