When the children sing then the new world begins

Godmorgon!
Så galet fort helgen gått! Har haft en riktigt lugn helg, behövde det. Men lite skojigheter har det blivit iaf. I lördags var Erica hos mig och så hade vi lite Mary Kay-party. Jättetrevligt! Och jag som egentligen inte skulle ha nåt köpte ändå några grejer. Kunde inte låta bli. Sen igår så var jag med Mats och Cattis i Halmstad och åt buffé. Jättegott och trevligt, men oj så mätt man blev! Och så var jag ju givetvis och röstade igår med. Så när jag kom hem igårkväll blev det till att se på valvakan och ha lite hemmafotspa. Tyvärr så gick det ju inte alls bra i valet, enligt mig... Men men, finns ju inget man kan göra åt det, bara att gilla läget och försöka göra det bästa av det och hoppas på bättre lycka nästa gång!

Ciao! <3

Kommentera här: