Flytt flytt flytt

Gokväll!
Så var äntligen flyttfärjan bokad!
Känns både jättebra och jätteskrämmande. Det ska verkligen bli av nu. Jag ska flytta till Gotland, låångt låångt iväg från mitt "hemma". Men samtidigt så börjar det ju kännas som hemma där med, så det ska nog gå fint. Kommer nog mest kännas konstigt att vara så långt ifrån alla släkt och vänner som  jag har här.
Fast just nu är jag så glad att jag skulle vilja börja packa ner alla böcker och annat redan nu! (Det enda som hindrar mig är att då har jag ingenstans att göra av lådorna tills det är dags för flytt, så böckerna står bättre på sina hyllor ett tag till..) 
Vet inte vilket jag är mest gladast för heller; om det är för att jag äntligen ska flytta ihop med Alexander eller om det är för att min familj äntligen ska få se hur det är där. Är väl antagligen en blandning av dessa som gör mig så glad! Men allra mest att vi äntligen kommer bo ihop! :)
 
Ciao! <3

Kommentera här: