You're the only thing that's on my mind

Äntligen är tentaskiten klar!! :D
Firade det med en picknick i sanddynerna, blåste alldeles för mycket nere på stranden för att kunna sitta där idag. 
Nu är det på riktigt bara tre delar kvar tills jag har min examen; UVK6, VFUn och examensarbetet. Damn, I'm good! Men har inte riktigt hunnit släppa all ångest över denna tentan än, men det får vi råda bot på imorgon med kalas och tårtor ;)
Som sagt; att studera är verkligen en känslomässig berg- och dalbana, och kommer inte sakna den åkturen i första taget iaf! 
Och blev så glad idag när jag körde hem från skolan när jag började tänka på min värdfamilj och att de vill komma hit och hälsa på snart. Skulle vara så otroligt roligt att träffa dem igen och visa dem "mitt land". Och ser verkligen fram emot att de ska få träffa min familj och Alexander! Hoppas verkligen vi kan lösa så att de kan komma snart! Saknar dem. :)
 
xoxo! <3
 
"All I know is I'm lost without you I'm not gonna lie
How am I going to be strong without you I need you by my side
If we ever say we'll never be together and we ended with goodbye don't know what I'd do ...I'm
lost without you"

Kommentera här: