Jag är fri!

Äntligen är skolan över och jag har ett par veckor ledigt nu innan jag börjar på mitt nya jobb!
Har fem dagar kvar här hemma innan flyttlasset går mot Lärbro! Ska bli så spännande! Och roligt att visa familjen vart jag kommer hålla till sen. :) Och så klart, det bästa med allt; att äntligen få träffa min pojk igen. Har gått alldeles för lång tid sen sist, så håller typ på och längtar ihäl mig. ;)
Men innan det är dags för flytt så ska det hinnas med lite annat med, t ex klippa mig, ta en tur till Ikea med mamma för att köpa garderob, bland annat, träffa lite kompisar och så klart umgås med familjen. 
Är iaf underbart att vara hemma på gården nu sista veckan innan flytt, speciellt nu när allt är så grönt och fint och fåglarna kvittrar. Just love it! 
 
xoxo! <3

Kommentera här: