Mors dag & sista helgen.

Så var den sista "riktiga" helgen här i stugan snart slut. Kändes faktiskt lite sorgligt när jag vinkat hejdå till mamma och pappa. Nu är det verkligen bara några dagar kvar tills jag flyttar härifrån. Men samtidigt som det känns lite konstigt/sorgligt, så känns det jättespännande med det nya äventyret, och så kommer det bli SÅ skönt att kunna förknippa stugan med ledighet och slappedagar igen, och inte med en massa måsten! :) Så ja, även om det känns lite konstigt och är blandade känslor, så känns det allra mest bra!
Hann med lite morsdag-firande idag med. Lite svårt att smyga i denna lilla stugan, så mamma hann ju vakna innan kaffet var färdigt, så hon fick låtsassova tills jag kom med kaffe på sängen och en paket. Blev lite knas med den andra paketen, så den hade hon fått innan. Haha! Men en fick hon idag iaf. :) Och innan de körde hem så åt vi först frallfrukost och sen när de fixat klart där ute fikade vi på bakelse.
Resten av dagen tänkte jag plugga lite inför opponeringen och så göra lite till av flyttstädningen av stugan så här är tipptoppfint till sommaren! Kanske går bort en sväng till campingen lite senare med, men det blir nog inte förrän neråt eftermiddagen/kvällen isf så alla hunnit checka ut så jag inte kommer och stör. :)
 
Ciao! <3

Kommentera här: