Plötsligt händer det...

Oj, oj, OJ så längesen jag skrev nu!
Har gått i ett känns det som och jag hinner bara med en bråkdel av vad jag egentligen skulle vilja.. Men så kan det vara. Igår lyxade vi iaf till det och drog iväg på liten utflykt, bara Alexander och jag. Kändes så lyxigt att ha hela eftermiddagen ihop och bara kunna köra iväg och se vart vi hamnar. Vi körde neråt Gotland och stannade lite här och var på vägen och avslutade till sist med en jättemysig picknick i Fröjel. Var precis lagom varmt för att sitta ute och äta. Sen när vi skulle hem visade det sig (på GPSen) att det var en dryg timme hem! Kändes inte som att vi kört så långt iom alla stopp. 
Och snaaaaaaaaaaaart börjar det äntligen bli dags för flytt! Har börjat packa ner lite i köket med nu så snart är det mesta småplocket nerpackat iaf, så det mest bara är de större sakerna/möblerna kvar sen. Känns så bra att vi snart kan börja komma i ordning igen!
Men först blir det ett besök på Joy imorgon för min del. Behöver fixa till färgen på håret, så blir en del slingor hade jag tänkt, men närmare bestämt vilken färg det blir avgörs först imorgon. Jag har nästan ingen aning. Men ska väl vara ungefär samma som nu, fast med en twist... ;)
 
Nu blir det att fixa fram lite rester och sen bums i säng! Har åkt på en till förkylning så är helt slut för tillfället! :/
 
Xoxo! <3

Kommentera här: