R.I.P. Getinghumlan

Började dagen med en timmes extra sovmorgon och när jag ska cykla till skolan hittar jag en liten getinghumla på baklyset på min cykel. Stackarn hade dött där.. :(
Skolan var helt ok idag, men seg, för man satt bara och vänta på att få ut tenta nummer 2. Efter föreläsningen blev det lite pepp-talk med Moa, Anna, Jenny, Emma och Amanda innan Amanda och jag stack till Knutan där jag fixade ett Jojo-kort. :) När jag kom hem beställde jag böcker till nya kursen. Bara en jag inte hittade, får se om den dyker upp. Ringde också vikariepolen och ska dit om en vecka för att prata lite och sen kan jag förhoppningsvis börja jobba lite. :)
Ringde också Frida och pratade med henne om när jag ska upp till henne, för hittade billiga tågbiljetter idag, så ska till Knutan imorgon efter optikern tänkte jag och köpa biljetterna innan de blir dyrare. :)
Nehepp, nu måste jag äta lite. Så sjuuukt hungrig! (Yes pappa, ikväll är jag SJUKT hungrig. Haha!)
Kram på er!

Kommentera här: