How many times can we break the rules between us

Så var man på fastlandet igen och på hemväg.. Så galet fort veckan gått, även om jag varit noga med att stanna upp och njuta av stunden och försökt fånga den så gott det gått.
Men men, hem och packa om och ladda upp batterierna till Italien nu.
Känns läskigt att flyga bara.. den där läskiga drömmen jag hade för månader sen biter sig kvar och fortsätter skrämma mig med krascher och annat.. Inte okej. Så på sätt och vis längtar jag lite till onsdag och flygresan är över och jag är på plats.
Köpte även en bok idag som jag tänkte ha med och läsa på flyget.. Alla har sagt att den ska vara så bra, så var ju tvungen att köpa den och se vad jag själv tycker. Och så kan det ju vara ett bra sätt att komma in i engelskan lite bättre och fortare. :)
Ciao! <3


Kommentera här: