I'll be back!

Nu är både färje- och tågbiljett bokat till när jag sticker till Alexander i augusti! Äntligen! Och denna gång "lyxar" jag till det med en platsbiljett. Var så skönt sist jag åkte dit att veta att man har sin plats kvar när man varit ute, ätit eller varit på toa eller något, och inte som på ekonomiplats där man måste "vakta" sin plats hela tiden. Lite svårt när man åker själv om man nu måste/vill gå någonstans..
Och för första gången ska jag åka krösatåget från Diö station. Spännande! ;) Eller något..
Idag har vi legat på stranden hela dagen och runt 15-tiden körde jag hemåt. Isak hade varit gullig och ordnat fika tills jag kom hem - blåbärspaj med vaniljsås och så varsin Plopp. Till kvällsmat blir det visst pyttipanna.... surprise.. Men det är ju gott, så visst varför inte. :P
 
xoxo!
 

Kommentera här: