Annorlunda dag

Go kväll!
Det känns som att det varit en rätt annorlunda dag idag.
Började redan när jag var ute och gick morgonrundan med Mellis. På vägen hem fick vi sällskap av en stor hund som inte verkade ha någon husse eller matte i närheten. Drog med Melissa hem för att hämta mobilen, försökte se vilket nummer som stod på halsbandet samtidigt som hunden sprang runt. Till sist lyckades jag få fatt i honom och ringde numret, men det gick inte att komma fram. Bad pappa komma ut med ett koppel så vi kunde koppla hunden, men precis då skulle han (hunden alltså) till att börja bitas mot min arm, vilket resulterade i att jag släppte taget och hunden sprang iväg. "/
När jag sen kom bort till jobbet hann jag inte vara där mer än 5-10 minuter förrän det var en tromb ute över vattnet. Så läskigt!
Sen flöt dagen på rätt så normalt igen. Och när jag var uppe och synade av stugorna ringde Cattis och sa att jag hade besök så jag skulle cykla ner till receptionen en stund. Visade sig att Kjell och Iris haft vägarna förbi och ville säga hej. Trevligt! :)
Sen hade jag sån tur så innan jag slutade kom barnen hem med sina sommarkaniner. Finns tydligen så man kan hyra kaniner för en sommar, så det har de gjort nu. Så innan jag stack hem från jobbet hann jag gosa lite med kaninerna. Och åh vad jag saknar Ticki och att ha en kanin. Måste skaffa en sen när jag blir stor.. ;)
Men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon, stor dag imorgon! ;)










Godnatt! Ciao! <3

Kommentera här: