All around me are familiar faces

Det blev en rätt lugn dag idag iaf.
Tack vare regnet (eller kanske på grund av?) så kan jag ju inte köra in någon ved, så istället har jag badat Melissa (och mig själv) nu och borstat henne, gjort klart praktikuppgifterna och fixat iordning lite uppe på rummet.
Nu i eftermiddag ska Isak, Nisse, Johan och jag in till Växjö och köra Laserdome. Tänker då rakt inte gå med på nåt killarna mot tjejerna spel. Då är jag körd isf! Föreslog istället att vi kunde köra gamlingar vs ungdomar, alltså isf Nisse och jag mot Isak och Johan, men vi får se vad de säger och hur det blir. :P
Borde kanske försöka börja klura på min redovisning innan dess nu med. Fast skulle vara rätt skönt att ha helgen fri, och vet att jag kommer hinna sen ändå, men hade ändå varit skönt att ha kommit igång. Men så är det ju det att om jag ska sätta mig med sånt så vill jag veta att jag bara kan köra på så länge jag orkar och lite till och få det så klart som det bara är möjligt på en gång, så tror att det nog inte kommer bli så jättebra om jag skulle sätta mig med det nu bara någon timme. Kanske bäst att vänta med det tills måndag iaf...
Så skönt det ska bli sen när allt sånt här, med tentor och redovisningar, är över, när man äntligen får ut och jobba igen!
 
Ciao! <3

Kommentera här: